Sivut

sunnuntai 31. maaliskuuta 2013

Pääsiäisviikon treenit / Påskveckans träning

Heippa!

Nyt on aika vetää yhteen tämän viikon treenit, vaikka tänään ei olekaan ollut sunnuntaiolo huomisen vapaapäivän vuoksi. Tänään jätin juoksulenkin väliin, koska alkuviikosta kipeänä ollut kurkkuni tuntui taas eilen vähän karhealta. Tein kuitenkin tunnin kuntosalitreenin ja joogasin puolisen tuntia, joten ihan tyytyväinen olen tähänkin päivään. Myös eilen tein kuntosalitreenin ja joogasin, kun suunniteltu hiihtolenkkikin peruuntui kurkun vuoksi. Mietin onko tämä kurkkukipu nyt flunssaa, kun se välillä tuntuu ja sitten taas häviää. Olo ei ole voimaton tai väsynyt niin kuin mulla yleensä flunssan aikana on. Mietikin voisiko kurkun karheus ollakin allergiaoireita, koska mulla on todettu siitepöly-, heinä- ja kukka-allergioita. Täytyy vähän tunnustella oloa lähipäivinä...

Tässäpä nyt viikon treeniyhteenveto. Yhteensä treenailin 10 tuntia, juoksulenkkejä tuli vain yksi mutta se olikin viikon kohokohta. 20 kilsaa, elämäni pisin lenkki tähän asti ;). Muutenkin olen tyytyväinen treeniviikkooni, vaikka se onkin ollut aika kevyt (enemmän venyttelyä ja joogaa). Kunhan kurkkukipu häviää on edessä muutama tehokas viikko ennen pientä rauhoittumista ennen HCR:ää. Nyt lähden viettämään iltaa kaverin luokse viinipullon kanssa, hauskaa iltaa teillekin!:)



Hej!

Nu är det dags att dra ihop veckans träningspass, även om jag inte haft söndagsfiilis idag på grund av morgondagens ledighet. Jag hoppade över dagens löppass eftersom jag igen igårkväll kände av min hals som var sjuk i början av veckan. Istället tränade jag styrka i ungefär en timme och yogade i en halv timme efter det. Även igår blev det styrketräning och yoga eftersom den planerade skidturen blev inhiberad p.g.a. känningarna i halsen. Jag undrar om det är frågan om en vanlig förkylning eftersom jag emellanåt inte känner något alls, och sen kommer krassligheten i halsen mittiallt tillbaka igen. Jag är inte heller trött eller kraftlös som jag vanligtvis brukar vara då jag har något i kroppen. Jag har funderat om det kunde vara allergisymtom eftersom jag är allergisk för både pollen, hö och vissa blommor. Måste kolla hur jag mår de närmaste dagarna...

Här ovan är sammanfattningen av veckans träningspass. Det blev bara en löprunda, men den var veckans höjdpunkt. 20 kilometer i härligt solsken, mitt livs längsta löppass hittills! Sammanlagt har jag tränat i 10 timmar och är riktigt nöjd med det. Det har varit en lättare vecka, mycket stretchning och yoga, men det behövdes verkligen. Bara jag blir helt frisk nu så är det några effektiva veckor kvar innan nedtrappningen till HCR! Nu ska jag iväg till en kompis för att fira kvällen med en vinflaska. Ha en skön kväll!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti