Sivut

sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

Ei-toteutunut lenkki ja viikkoyhteenveto / Utebliven långlänk och veckosummering

Aina ei kaikki mene ihan suunnitelmien mukaan, ja kun elämä näyttää taas vaihteeksi kurjimmat puolensa, on aika laittaa asiat tärkeysjärjestykseen. Siksi päätin viettää tämän päivän perheen ja sukulaisten kanssa, ja skipata suosiolla viikon pitkän lenkin vaikka se vähän kyllä kirpaiseekin.

Eilen juoksin kuitenkin ihan mahtavan intervallitreenin, johon voin olla vielä tänäänkin tyytyväinen. Jalat toimivat kuin unelma ja juoksin minulle harvinaisia, viiden minuutin kilometrejä. Tosi hyvä fiilis oli kun lenkin jälkeen istahdin joogamatolle.

Viikko on ollut treenin kannalta tosi onnistunut, tätä sunnuntaita lukuunottamatta. Yhteensä tuli treenattua kahdeksan tuntia, juoksulenkkejä lopulta vain ne kaksi ja kilsojakin vaatimattomat 16. No, ensi viikolla paremmin taas!


Allting i livet går inte alltid som man planerat, och då livet igen under helgen visat sina sämre sidor bestämde jag mig för att prioritera nära och kära istället för långlänk idag. Skippade alltså veckans långa löppass och har tillbringat dagen med familj och släkt, som behöver allt stöd de kan få i denna situation. Jag är inte glad för att jag hamnade skippa långlänken, men ja, ibland måste man göra svåra val.

Igår hade jag ändå ett väldigt lyckat intervallpass. Benen fungerade perfekt och jag kunde springa för mig ovanliga kilometrar i 5 minutersfart. Fiilisen var alltså på topp igår då jag efter intervallerna satte mig på yogamattan.

Veckan har i träningsväg igen varit lyckad, om man då inte räknar med denna dag. Sammanlagt tränade jag ca. 8 timmar och sprang ynkliga två gånger (men det var två kvalitetspass!). Kilometrar också ynka 16, men det kan bli bara bättre nästa vecka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti