Sivut

torstai 7. maaliskuuta 2013

Salia, juoksua ja joogaa / Gym, löpning och yoga

Hyvää torstaihuomenta!

Pari edellistä päivää on menneet aika vauhtia, mutta olen nauttinut joka hetkestä. Tiistaina kävin tosiaan tavalliseen tapaan aamulla salilla tekemässä käsitreenin, ja sen jälkeen Sh'Bamissa. Viimeista kertaa meillä oli ohjelma numero 11 kokonaisuudessaan, kiva saada taas vaihtelua uuden ohjelman myötä. Salitreeni meni myös hyvin, tein vähän isommilla painoilla normiliikkeitäni (hauiskääntö, ojentajia taljassa, pystysoutu, penkkipunnerrusta laitteessa jne.) ja sain todellakin tuntuman käsiin ja yläselkään. Eilen vielä oli lihakset siitä kipeinä!

Eilen vietinkin sitten kotiopiskelupäivää ja kävin iltapäivällä juoksemassa ihanat 8 kilsaa auringonpaisteessa. Mulla kastui jalat ihan täysin talvilenkkareista huolimatta heti lenkin alussa kun jouduin hyppelemään vesilätäköissä, ja lenkin loppua kohden tunsin että toisen jalan alla on hankauma. No, kotona huomasinkin että ihan mojova vesikello siihen oli ilmestynyt ja kävely lenkin jälkeen (samoilla märillä kengillä) Lady Linen joogaan ei ollut ihan mukavimmasta päästä. Mutta fiilis mahtavan lenkin ja tunnin rentouttavan ja venyttävän joogan jälkeen olikin sitten aivan mainio, ja illalla kun vielä kokkailtiin hyvää ruokaa kaverin kanssa oli päivä aika lailla täydellinen. Nyt odottelenkin kaveria tänne aikaiselle brunssille, ja sen jälkeen lähdetään kotikotia päin pidennetylle viikonlopulle. Ohjelmassa olisi hiihtoa ja uimista tänään, jos vain kaverin flunssa on pysynyt poissa.

Nyt aamupalavalmisteluihin, kivaa aurinkoista päivää teillekin!

Heräsin taas auringonnousuun. Ihanaa!
Vaknade igen till soluppgången. Härligt!

God torsdagmorgon!

De senaste dagarna har gått otroligt snabbt, men jag har njutit av varje stund. På tisdagmorgonen gick jag tidigt till gymmet och pinade armarna med mitt vanliga program (biceps, triceps, axlar m.m.). Jag hade lite mer vikter än tidigare och kände verkligen av det. Ännu igår hade jag musklerna i armarna och övre ryggen riktigt sjuka. Efter gympasset var det dags för Sh'Bam, för sista gången med program nummer 11. Kul att få lite omväxling igen nästa vecka med nytt program!

Igår hade jag hemmastudiedag och var ut och springa en härlig 8 kilometers runda på eftermiddagen. Fick genomvåta fötter genast i början av rundan då jag försökte hoppa över vattenpölar och misslyckades totalt :D. Mot slutet av länken kände jag att jag hade sjukt under ena foten och hemma märkte jag att det skavat riktigt ordentligt och jag hade en stor vattenblåsa under foten. Det var inte så bekvämt att gå till Lady Lines yoga efter löprundan med samma våta skor och blåsan...;). Men ja, känslan efter en lyckad löprunda och en timmes stretchande och avslappnande yoga var igen fantastisk och då kvällen spenderades ännu med en kompis så var dagen helt perfekt. Tillsammans lagade vi god mat och satt i soffan och kollade på tv. En väldigt bra dag! Nu sitter jag och väntar på samma kompis, vi ska äta en tidig brunsch tillsamman innan vi kör iväg hemåt för ett lite förlängt veckoslut. Idag står skidning och simning på programmet, om kompisens förkylning inte blivit värre.

Nu ska jag förbereda morgonmålet, ha en skön solig dag!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti