Sivut

keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

Asioita minusta

Kivaa keskiviikkoaamua!

Minä aloittelin tätä päivää puolen tunnin joogalla, ja nyt juodessani aamukahvia muistin, että en ole vielä vastannut Lauran jo aikoja sitten lähettämään haasteeseen! Kiitos sinulle, parempi myöhään kuin ei milloinkaan ;). Olen tehnyt samantyyppisen haasteen jo aiemmin, joten vastasin nyt vain Lauran kysymyksiin. 


1. Mitä et ikinä tekisi, vaikka sinulle maksettaisiin siitä?
- Öhh, näitä on paljon. No en ainakaan tappaisi ketään!

2. Kuinka kauan olet blogannut?
- Tämä blogi on vasta tuore, mutta ensimmäisen blogini perustin joskus teininä 6-7 vuotta sitten. Sen jälkeen olen pitänyt taukoja ja kirjoitellut muutamia eri blogeja. 

3. Vietätkö paljon aikaa blogisi parissa?
- No tämän parissa en niinkään, mutta kolmisen vuotta pystyssä ollut kirjablogini vie hieman enemmän aikaa. Luen myös paljon blogeja ja siihen menee aikaa.

4. Mitä haluaisit muuttaa itsessäsi?
Olen usein ihan tyytyväinen itseeni, mutta voisin olla kärsivällisempi, helpommin suuttuva ja vähän vähemmän kiltti ;).

5. Lempiartisisi?
- Voi ei. Olen huono nimeämään tällaisia. Esimerkiksi Coldplay ja Nickelback ovat bändejä, joiden musiikkia löytyy mp3-soittimestani kuitenkin aina.

6. Lempivaatteesi?
- Tällä hetkellä käytän eniten treenivaatteita, koska mulla on niin vähän koulua. Teen opiskelutöitä kotona ja käyn treenaamassa, eli lempivaate tällä hetkellä taitaa olla joku kivanvärinen treenitoppi ja uudet KappAhlin trikoot!

7. Mikä biisi tanssittaa sinua?
- Ainakin kaikki vanhojen Sh'Bam ohjelmien biisit!

8. Mikä tekee sinut onnelliseksi?
- Elämä. Tavallinen arki, rakkaat ihmiset, urheilu, hyvät kirjat, kiva opiskelu. Kaikkea tätä sopivassa sekamelskassa niin minä olen onnellinen.

9. Erikoisin asia, jonka olet elämässäsi tehnyt?
- Jaa-a. Onpa vaikea kysymys! En osaa sanoa...

10. Mikä saa sinut herkistymään?
- Olen aika herkkis, joten monet asiat. Surulliset kirjat ja elokuvat, surulliset tarinat muutenkin. Lasten ja eläinten kaltoinkohtelu. Herkistelen helposti myös positiivisille, onnellisille uutisille ja asioille. Kauniille tarinoille. Rakkaudelle.

11. Missä näet itsesi 10 vuoden päästä?
- Toivottavasti onnellisena jossain päin maailmaa. Yksin tai yhdessä jonkun rakkaan kanssa. Olen vähentänyt tulevaisuuden suunnittelua, ja yritän elää tässä hetkessä.


Nyt jatkan päivääni ylläriylläri koulutöillä, jotta voin viettää illan kaverin kanssa lenkin ja syömisen merkeissä. Kivaa päivää teille! :)

(Svarade på frågor som Laura skickade åt mig redan för en tid sedan. Har helt glömt bort detta! orkade tyvärr inte översätta frågorna, så svaren är nu endast på finska. Ha en skön onsdag!)

2 kommenttia:

  1. Intressant, jag tror de flesta psykologer har egenskapen att vara lite "för snälla", det hör liksom till yrket att man vill lyssna till andras problem och hjälpa till.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Det är nog mycket möjligt. Men inte alltid så bra. Eller ja, det blir tungt ibland! ;)

      Poista