Sivut

keskiviikko 2. tammikuuta 2013

Vuoden ensimmäinen treeni / Årets första träning

Tänään oli vuoden ekan treenin vuoro. Isäni vetää yleisurheilutreenejä nappuloille ja itse kävin treenien aikana 50 minuutin juoksulenkillä. Lenkin jälkeen palasin treenisalille ja kahvakuulailin parin innokkaan yleisurheilijanalun kanssa 20 minuuttia. Juoksu kulki hyvin vaikka tiet olivat liukkaat. Onnistuin hieman eksymään matkalla ja lopulta suunnitellusta 50 minuutin lenkistä tulikin tunnin pituinen. Hassua miten tutut pikkutiet näyttää pimeässä ihan samanlaisilta ;).

Lenkin päätteeksi kävin hakemassa paketin postista. Paketti sisälsi ison kasan treenivaatteita, joita tilailin StartFitness-sivuston alennusmyynneistä. Tilauksen pääasia oli kuitenkin rakkaan ystävän synttärilahja, mutta muutamia kivoja juttuja tilasin toki itsellenikin. Huomenna voisin vaikka esitellä paketin sisältöä tarkemmin!
Treenivuosi on korkattu ja minä olen iloinen ja tyytyväinen. Ihanaa juosta taas ilman kipuja!!:)

Hieno mutka matkassa (vihreässä ympyrässä ;)
Min fina vilserunda (i den gröna cirkeln ;)

Idag var det dags för årets första träning. Min pappa drar friidrottsträningar till juniorer och idag bestämde jag mig för att springa 50 minuter under träningarna och efter det drog jag ännu 20 minuters kettlebellpass för några ivriga juniorer. Lite stretching på det och jag var nöjd med årets första träningspass. Jag lyckades annars springa vilse för första gången idag! Jag sprang på bekanta småvägar men lyckades ändå ta fel mot slutet av passet. Märkte snabbt att jag var tillbaka i en korsning jag redan en gång sprungit förbi. Konstigt hur bekanta vägar ser helt lika ut i mörkret ;).

I slutet av löppasset sprang jag via posten för att hämta ut ett paket med träningskläder jag beställt från StartFitness rea. Orsaken till min beställning var en födelsedagspresent till en vän, men visst hittade jag några fina träningsplagg för mig själv också. Tänkte visa noggrannare imorgon vad jag beställt! Träningsåret är igång nu och jag är nöjd och glad. Roligt att kunna springa smärtfritt igen!!:)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti