Sivut

lauantai 12. tammikuuta 2013

Joogalauantai / Yogalördag

Päätin pitää lepopäivän juoksusta eilen, sillä jostain syystä pohkeeni on todella jumissa eilisestä punttitreenistä ja eilisillan vauhtileikittelystä. Pyhitin tämän päivän koulutöille, joogalle ja venyttelylle. Liityin viime syksynä YogaToday-sivustolle. Ilmaiseksi sitä kautta saa kyhden tunnin mittaisen joogaohjelman. Arkisin joogaan yleensä lyhyempiä pätkiä oman pääni mukaan, mutta kerran viikossa tykkään tehdä yhden kunnon joogatreenin, silloin juuri YogaTodayn tunnin mittainen ohjelma on todella passeli. Huomaan niin hyvin kropastani jos olen ollut kauemmin joogaamatta. Tällä viikolla en arkisin ehtinyt joogaamaan kertaakaan, ja tänään oli kyllä lonkankoukistajat ja reidet todella jäykät. Tunnin joogan jälkeen kroppa tuntui kuin uudelta, ja odotan jo innoissani huomista pitkää juoksulenkkiä.

Onko kukaan muu tutustunut YogaToday-sivustoon? Minua kiinnostaisi myös tuollainen maksullinen jäsenyys jolla saisi enemmän joogaohjelmia, mutta eipä taida opiskelijabudjettini tällä hetkellä riittää siihen :/.

Jag bestämde mig för att hålla vilodag från löpningen idag eftersom mina vader blev väldigt stela efter gårdagens gymträning och gårkvällens fartlek. Därför har jag tillbringat denna lördag med att jobba med skolarbeten och försökt få upp kroppen med hjälp av stretchning och yoga. På hösten blev jag medlem på YogaToday-sidan, där man som medlem får ett gratis en timmes yogaprogram i veckan. På vardagarna yogar jag ofta en kortare tid enligt eget huvud, men en gång i veckan gillar jag att köra ett längre yogapass. Till dessa dagar är YogaTodays en timmes gratispass väldigt bra. Jag märker så himla bra i min kropp om jag varit utan att yoga en längre tid. Denna vecka hann jag inte yoga på vardagarna, så idag kände jag verkligen hur stela mina lår och min höft var. Som tur var så kändes kroppen så mycket bättre efter en timmes yoga och nu ser jag verkligen fram emot morgondagens långpass.

Har någon annan bekantat sig med YogaToday-sidan? Jag är även intresserad av att testa yogaprogrammen som kostar några slantar, men för tillfället tror jag inte mitt fattiga studerandekonto går med på det :/.

2 kommenttia:

  1. Jag borde lägga in mer yoga i min träning. Bra för kroppen!

    Hoppas ditt långpass gick fint idag! :)

    VastaaPoista