Sivut

torstai 3. tammikuuta 2013

Startfitness.com!

Niin kuin eilen jo mainitsin innostuin tilailemaan vähän lisää treenivaatteita StartFitness.comista. Tässä kuvia tilauksestani (klikkaamalla kuvaa se suurenee), kaverin synttärilahja saa vielä jäädä salaisuudeksi. Olen tosi tyytyväinen kaikkeen tilaamaani, Adidasvaatteita vähän yli 20 euroa kappaleelta on harvinaista herkkua ;). Nyt mulla kyllä alkaa olla ihan tarpeeksi treenivaatteita talvea ajatellen, mutta käyttämättä on vielä joululahjaksi saatu 50 euron lahjakortti Stadiumiin. Ehkäpä hankin sieltä lisää treenitoppeja. Treenivaatteita on niin kiva shoppailla!:)


Pyöräilyhanskat/Cykelhandskar SCOTT
Pinkki pitkähihainen/Rosa långärmad Adidas
Talvitrikoot / Vintertrikåer MoreMile


Vihreä juoksutakki / Grön löparjacka MoreMile
Harmaapinkki huppari / Grårosa jumper Adidas (joululahja/julklapp)
Pinkki paksumpi juoksutakki / Rosa tjockare löparjacka Adidas

Som jag nämnde igår shoppade jag lite nya träningskläder på Startfitness.com. Här ovan är bilder av min beställning (genom att klicka på bilden syns den större). Jag är väldigt nöjd med allt jag beställt, Adidaskläder för ynka 20 euro är ganska sällsynt! Nu börjar min garderob med träningskläder vara full, men jag har ännu ett 50 euros presentkort till Stadium oanvänt. Kanske jag satsar på att skaffa lite nya träningslinnen därifrån. Det är så roligt att shoppa träningskläder!:)

2 kommenttia:

  1. Jag shoppar mer träningskläder än andra kläder, det är ju så roligt :) så mycket fint du hittat!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jag tror det har börjat luta åt samma håll för min del, minns inte när jag senast köpt andra kläder än träningskläder ;).

      Poista