Sivut

sunnuntai 28. lokakuuta 2012

Viikon treenit / Veckans träning

Tänään oli aivan ihana lenkki-ilma, pieni pakkanen ja kauniin valkoiset puut. Juostiin kaverin kanssa 12 kilsaa vähän yli tunnissa ja käytiin tosiaan äänestämässä samalla. Loppupäivä onkin mennyt koulukirjojen parissa, joten nyt on hyvä aika summata mennyt viikko ja suunnitella tulevaa viikkoa. Pidän aina sunnuntaina pienen uuden viikon suunnitteluhetken, kirjoitan treenit ylös kalenteriin muiden menojen sekaan. Näin ollen en unohda treenejä tai suunnittele liikaa muuta ohjelmaa viikkooni. Tykkään siitä, että treenaamiselle jää kunnolla aikaa viikossa.

Menneellä viikolla olen treenannut noin 8 tuntia yhteensä, juossut yhteensä 31 kilometriä ja joogaillut mukavasti aamuisin. Ihan tyytyväinen olen tähän viikkoon, joka oli oikeastaan ensimmäinen vähän rankempi viikko flunssan jälkeen. Nyt jännittämään vaalituloksia ja suunnittelemaan sitä tulevaa viikkoa!

Auringonlasku eilisen treenin jälkeen
Solnedgång efter gårdagens träning

Det var härligt att springa idag! Naturen var så vacker, några köldgrader och vackert vita träd. Vi sprang sammanlagt 12 kilometer och vilade faktiskt några minuter efter några löpta kilometer då vi var in och röstade i kommunalvalet. Resten av dagen har jag jobbat med skolarbeten och planerat nästa vecka. Jag brukar varje söndag ta några minuter och sätta ner mig med kalendern i famnen. Jag gillar att skriva in den kommande veckans träningar i kalendern bland med allt annat program. Då glömmer jag inte ett pass eller planerar in för mycket annat program. Jag gillar att ha tillräckligt med tid för träning under en vecka.

Den gångna veckan tränade jag sammanlagt ca. 8 timmar och det är jag helt nöjd med eftersom detta egentligen var den första hela veckan som färkylningsfri. Jag sprang sammanlagt 31 km och har haft många sköna yogapass i veckan. Nu njuter jag av denna söndag några timmar till och blickar sedan fram emot en skön ny vecka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti