Sivut

lauantai 20. lokakuuta 2012

Kuntosaleilua / Gymträning

Eilen palkitsin itseni tentin jälkeen kuntosalilla. Treenasin oikeastaan koko kroppaa, käsiä ja keskivartaloa eniten. Tänään on lihakset kivasti kipeänä etenkin kyljissä ja käsivarsissa. Olen tosi huono kuntosalitreenaamisessa, teen aina vähän kaikkea yhden treenin ajan. Voisin talven aikana ajatella käyväni kuntosalitreenaamassa noin kaksi kertaa viikossa erilaisella ohjelmalla, esim. jalat ja ylävartalo erikseen. Onko teillä vinkkejä minkälaiset liikkeet tukisivat juoksemista, tai millä tavalla kuntosaliohjelma muuten olisi hyvä koota? Kaikki vinkit otetaan ilolla vastaan :).

Tänään olenkin viettänyt lepopäivää treenaamisesta tapetointihommien parissa. Autoin isääni tapetoimaan yhden huoneen täällä lapsuudenkodissani. Aktiivinen ja raskas ensimmäinen syyslomapäivä ;). Huomiseksi on suunnitteilla juoksulenkki maastossa kaverin kanssa. Nyt nauttimaan lauantai-illasta! :)

Igår efter tenten belönade jag mig själv med en timmes gymträning. Jag tränade egentligen hela kroppen, mest ändå armarna och bålen. Idag har jag musklerna sjuka, speciellt i armarna och sidorna. Men det är ju bara roligt, vet iallafall att man gjort något ;). Jag är lite dålig på det där med gymträning. Jag tycker det är roligt, men är dålig på att veta hurdana rörelser jag ska göra. Kunde tänka mig att träna på gym t.ex. två gånger per vecka nu under hösten och vintern och köra olika program för olika muskelgrupper under dessa två pass. Om ni har tips på bra övningar som stöder löpning, eller annars bara tips på hur jag skulle kunna bygga upp ett förnuftigt gymprogram blir jag väldigt glad och tacksam! :)

Idag har jag vilat från träning och istället hjälpt min pappa att tapetsera ett rum här hemma. En aktiv och tung första höstlovsdag har det varit! Tills imorgon har jag planerat in en terränglöprunda med en kompis. Nu ska jag dock njuta av lördagkvällen med en bra bok! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti