Sivut

sunnuntai 7. lokakuuta 2012

Uudet juoksutossut! / Nya skor!

Eipä auttanut inkivääriteen juominen. Eilen flunssa iski päälle oikein kunnolla, ja viikonlopun treenaamiset ovat jääneet väliin. Harmittaa ihan tajuttomasti, mutta eipä asialle mitään voi. Tänään olo on jo vähän parempi, joten ehkäpä voisin jo huomenna aloitella treenaamistakin taas kevyesti. Tässä juoksemisesta haaveillessani voisin esitellä keskiviikkona ostamani uudet juoksukengät. Nämä ovat DoWin-merkkiset, kevyet tossut jotka on tarkoitettu asvaltilla tai radalla juoksemiseen. Kenkiä on käytetty siis sekä maratoneilla, että myös pidemmillä ratajuoksumatkoilla. Minä aion käyttää omiani etenkin pidemmillä asvalttilenkeillä, ja myös silloin (aika harvoin) kun juoksen intervalleja urheilukentällä. Ehkäpä tossut pääsevät jalkaan myös ensi kevään puolimaratonille...;). Ehdin kokeilla kenkiä yhden kerran pururadalla ja osittain myös asvaltilla. Tosi pehmeät ja kevyet tossut kyseessä, ja tuntuivat myös jalassa tosi hyviltä. Hyvä ostos, ehdottomasti!

Minäpä jatkan täällä tenttiin lukemista, ja toivon, että flunssa häviää yhtä nopeasti kuin ilmaantui...




Jag blev ordentligt förkyld igår, så all träning jag planerat inför veckoslutet förblev en dröm. Jag är väldigt irriterad över detta, men det finns ju inte speciellt mycket man kan göra... Idag har jag som tur är mått redan mycket bättre, så kanske jag redan imorgon kan fortsätta med träningen lite lätt. Här då jag sitter i soffan med tentboken i famnen och drömmer om ett långpass löpning, kan jag passa på att visa mina nya skor jag köpte i onsdags. De är av märket DoWin, väldigt lätta och mjuka. Försäljaren berättade att skorna funkar lika bra på asfalt som på idrottsplanens bana och att man sprungit såväl marathon som längre lopp på bana med dessa skor. Jag hann testa skorna på spånbanan och delvis asfalt på torsdagen och gillade verkligen att springa i dem. Lätta, mjuka och bra på foten kändes de. I fortsättningen kommer jag att köra in dem på mina längre asfaltpass och kanske spara dem till vårens halvmara ;).

Nu ska jag fortsätta med tentläsningen, och hoppas samtidigt att förkylningen försvinner lika snabbt som den uppenbarade sig...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti