Sivut

keskiviikko 17. lokakuuta 2012

I'm feeling good

Heräsin aamulla terveen oloisena ja päätin lähteä aamubailuihin Lady Linelle. 45 minuttiia Sh´Bamia on kiva aloitus aamulle, nyt jaksaa ehkä lukea tenttiin loppupäivän. Olo on edelleenkin hyvä joten uskallan jo toivoa, että flunssa on selätetty.

Kuva ei liity oikeastaan tähän postaukseen mitenkään, mutta sain pari päivää sitten myöhästyneen synttärilahjan kaverilta, Niken ihanan treenikassin! Kyllä kelpaa pakkailla salikamoja tuohon kassiin :).



Då jag vaknade imorse kände jag mig frisk för första gången sen jag blev snorig och hostig. Jag startade denna onsdag med morgonpartaj vid Lady Line. 45 minuter Sh´Bam är en bra start på morgonen, nu kanske jag orkar fortsätta med tentläsning resten av dagen. Jag känner mig fortfarande frisk några timmar efter träningen, så jag börjar tro att förkylningen nu äntligen är vunnen. 

Bilden har egentligen inget med inlägget att göra, men det är min nya fina träningsväska jag fick i försenad födelsedagspresent av en vän för några dagar sen. Jag blir alltid så glad av att packa ner mina träningssaker i en fin väska! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti