Sivut

tiistai 9. lokakuuta 2012

Gococo

Olen edelleenkin flunssainen ja äreä. Päivät täyttyvät koulutöistä ja kaipaan salille ja juoksemaan, jotta saiisin piristystä tylsiin päiviin. Nukun surkeasti, koska en pääse liikkumaan ja tukkoinen olotila ei muutenkaan nostata fiilistä. Tyhmä viikko. Pieni ilonaihe oli eilen saapunut paketti, josta löytyi tilaamani Gococon juoksusukat. Kaksi paria sukkia herkullisissa väreissä odottavat nyt flunssatonta päivää, jolloin pääsen taas juoksemaan! Nyt minun on kai kuitenkin palattava tenttikirjan ja teekupin ääreen....


Jag är fortfarande förkyld och sur. Dagarna fylls av skolarbeten, tentläsning och annat tråkigt. Jag saknar verkligen att gå till gymmet eller en ordentlig löprunda för att pigga upp mig. Jag sover dåligt om nätterna, eftersom jag inte har fått röra på mig, och en täppt näsa gör inte måendet precis bättre. En liten uppiggande grej var dock att jag fick ett paket igår. Paketet innehöll mina första par Gococo-sockor som jag beställde förra veckan. Nu väntar dessa fina, färgglada sockor på att jag ska bli frisk och kan ta mig ut i löpspåret igen! Men nu måste jag väl gå tillbaka till min tentbok och tekopp igen och hoppas att jag mår bättre imorgon...

2 kommenttia: