Sivut

torstai 4. lokakuuta 2012

Päivän treeni / Dagens träning

Tänään suuntasin pitkästä aikaa juokspoluille. Ostin eilen uudet juoksutossut, joista tarinoin lisää vaikkapa huomenissa. Testasin uusia kenkiäni tänään pururadalla. Juoksu tuntui varsin hyvältä, vaikka tuolla pururadanpätkällä on yksi ärsyttävän pitkä ja jyrkkä ylämäki. Kävellessäkin tuon mäen aikana syke nousee lähes maksimiin ja juostessa syke on ihan taivaissa. Ei siis kiva! Jaksoin rämpiä mäen ylös kolme kertaa ja sain kasaan yhteensä kuusi kilsaa. Juoksu päälle jumppailin vähän pururadan yhteydessä olevassa "ulkokuntosalissa", vatsoja, selkiä ja vähän kyykkyjä. Kotona vielä venyttelyt päälle ja päivän treeni oli kasassa. Huomenna voisi vetäistä vaikka vähän intervalleja tai vauhtileikittelyä :).



Idag var det som sagt dags för löpning. Jag köpte nya löparskor igår, jag ska visa dem noggrannare fast imorgon. Idag testade jag skorna på spånbanan här hemma hos föräldrarna. Löpningen kändes ganska bra, men på spånbanan finns en jäkligt brant och lång uppförsbacke som jag inte är bästa kompis med. Då man går i relativt lugn takt uppför backen är pulsen i skyarna. Då jag idag sprang uppför backen var min puls säkert vid maximinivå... Jag orkade kämpa backen upp tre gånger, så jag skrapade sammanlagt ihop lite på sex kilometer. Efter löpningen gjorde jag lite mag- och ryggmuskler och knäböj vid utegymmet bredvid spånbanan. Lite stretchning hemma på det och dagens träning var avklarad. Imorgon tror jag det blir intervaller eller fartlek :).

2 kommenttia:

  1. Kul med nya skor! Backträning är grymt!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja, backträning är verkligen grymt! och nya skor piggar ju alltid upp en ;).

      Poista