Sivut

keskiviikko 6. helmikuuta 2013

Back in business!

Olen vihdoin päässyt treenin makuun tällä viikolla. Flunssa on lähes kokonaan poissa, ihan vähän yskää on vielä etenkin aamuisin, joten juoksemaan uskallan varmaan vasta viikonloppuna. Maanantaina vedin kuitenkin ekan varovaisen salitreenin ja kahvakuulatunnin sen päälle. Olo oli aivan mahtava treenin jälkeen ja tajusin silloin, kuinka paljon kaipaan liikuntaa arkeeni. Kaikki tuntuu vähän valoisammalta ja paremmalta kunhan pääsen treenaamaan. Edellisviikko oli masentava ja kaikki oli päin metsää, mutta nyt on kyllä ihan toisenlainen fiilis.

Eilen tiistaina olin normitapaan aamulla Sh'Bamissa. Huomasin hymyileväni täysillä lähes koko treenin ajan, niin iloinen olin kun pääsin taas tanssahtelemaan ;). Iltapäivällä kävin vielä BodyBalancessa vetreyttämässä sairastamisen kangistamia lihaksia. Tänään mulla on itse asiassa lihakset hieman kipeinä, mutta ajattelin tästä kuitenkin lähteä pikkuhiljaa salille ainakin pyöräilemään. Huomenna tulee lepopäivä koska ensin mulla on piiitkä koulupäivä (10-18) ja sen jälkeen on vielä ajettava kotikotiin illalla koska perjantaiaamuna on hautajaiset... Viikonloppuna toivon siis pääseväni taas juoksemaan, mutta haluan ensin saada tämän yskän kokonaan pois vakka kroppa jo juoksemaan haluaisikin!

Nyt vähän kouluhommia kera toisen aamukahvin, ja sitten pikkuhiljaa salille. Vietän tänään kotiopiskelupäivää, joka todellakin tuli tarpeeseen. Kämppäkin kaipaa siivousta ja kotihommat tekijäänsä edellisviikon sairastelun jäljiltä.

Kivaa keskiviikkoa, treenaatteko tänään?:)

Ihana herätä uuteen aamuun tähän maisemaan / Härligt att vakna till en ny morgon med dessa vyer


Äntligen har jag kunnat träna lite denna vecka! Förkylningen är nästan helt försvunnen, lite hostar jag fortfarande speciellt på morgonen och har därför inte sprungit ännu. På måndagen var jag till gymmet för första styrketräningspasset på över en vecka. Efter det gick jag ännu på kettlebellpass och på kvällen mådde jag helt superbra! Jag förstod igen hur mycket jag saknar träning i min vardag. Allting känns lite bättre och roligare då jag kan röra på mig. Förra veckan var hemsk och allting kändes faktiskt riktigt dåligt, men nu har det blivit betydligt bättre. :)

Igår startade jag dagen som vanligt med Sh'Bam och jag märkte hur jag smålog hela träningspasset, bara för att jag var så glad för att kunna dansa lite igen ;). På eftermiddagen var jag ännu på BodyBalance för att stretcha ut mina muskler som blivit styva och stela av allt sängliggande förra veckan. Idag har jag musklerna lite sjuka här och där i kroppen, men tänkte ta mig snart till gymmet för att cykla och kanske styrketräna lite också. Imorgon blir det vilodag eftersom jag först har en lång skoldag (10-18) och efter det ska jag ännu köra hem till föräldrarna eftersom det är en begravning på fredagmorgon som vi ska delta i. På veckoslutet hoppas jag att jag kan springa igen, vill bara först få bort hostan. Löpning och yoga blir det på helgen alltså :).

Nu ska jag ta itu med lite skolarbeten. Jobbar hemifrån idag och det är verkligen välbehövligt efter förra veckans slappande. Bykkorgen svämmar över och lägenheten borde städas, och det är passligt att syssla med sådant vid sidan om tentläsning.

Ha en skön onsdag, tränar ni idag? :)

2 kommenttia:

  1. Ihanaa, että olet päässyt jälleen treenien pariin! Minä en treenannut keskiviikkona, vaan kävin karmivien totuuksien kehonkoostumusmittauksessa, mutta nyt entistä kovempi motivaatio liikkua ja voida hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Motivaatio kyllä kasvaa sairastelun ja muiden vastoinkäymisten aikana :). Ihanaa pystyä taas liikkumaan!

      Poista