Sivut

sunnuntai 24. helmikuuta 2013

Aurinkoinen sunnuntailenkki / Solig söndagslänk

Tämän viikon pitkis on takanapäin ja fiilis on myös varsin mainio. Edelleenkin kiittelen vahvoja jalkojani, jotka antoivat minun nauttia tänään vähän yli 13 kilsasta. Sää oli myös mitä mahtavin, aurinko paistoi ja lämpötila oli vähän jopa plussan puolella. Mulla oli päällä ohut pitkähihainen ja juoksutakki ja selkä oli nopeasti ihan hikinen! Kyllä se kevät sieltä tulee, vihdoinkin :).

Tässä myös tavalliseen tapaan viikon treenisaldo. Yhteensä treeniä noin yhdeksän tuntia, ja vaikka grafiikka ei lepopäivää ihan näytäkään niin keskiviikkona tosiaan vaan joogasin jonka lasken (aktiiviseksi) lepäilyksi. Juoksua tuli vähän alle 30 kilsaa kolmen treenin aikana. Nyt taas akut täyteen ladattuina viikonlopun jäljiltä kohti uutta viikkoa :).



Veckans långpass är sprunget och fiilisen är på topp. Jag tackar fortfarande mina starka ben som tillät mig springa lite över 13 kilometer i solskenet idag. Vädret var underbart, solsken, några plusgrader och glittrande snö. Jag hade på mig en tunn långärmad och löpjacka och blev faktiskt riktigt svettig ganska tidigt under passet. Det börjar verkligen bli vår nu! Roligt att springa med solglasögon också, det är ju inte precis många dagar solen skinit under vintern.

Här ovanför är igen veckans träning sammanfattad. Sammanlagt har det blivit ca. 9 timmar träning, och även om grafiken inte visar någon vilodag så räknar jag onsdagen som vilodag eftersom jag endast yogade då. Jag har sprungit lite under 30 km under tre pass denna vecka, och nu siktar jag igen mot en ny vecka med laddade batterier efter ett rätt så avslappnande veckoslut!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti