Sivut

keskiviikko 7. marraskuuta 2012

This week

Tähän viikkoon on jo mahtunut kolme ihanaa treenipäivää. Teen opiskelujuttuja kotoa käsin koko viikon (tai no, perjantaina on luentoja) ja olen aina hommien välissä ehtinyt kivasti treenaamaan. Maanantaina kävi BodyAttackissa ja pilateksessa, eilen juoksin ekaksi 40 minuutin lenkin ja kävin kahvakuulatunnilla ja vielä BodyBalancessa rentoutumassa. Tänään aloitin päivän tavalliseen keskiviikkotapaani Sh'Bamilla ja siihen vielä 45 minuutin kuntosalitreeni päälle. Huomenna kevennän vähän ja käyn juoksemassa ja perjantaina kroppa saa levätä treenistä ihan kokonaan. Viikonloppuna on jo kahdet juoksutreffit päätetty, eli sellaisissa merkeissä menee loppuviikko treenin osalta. Nyt täytyy saada ruokaa napaan ja tehdä muutama tunti koulujuttuja. Onneksi mulla on kiinnostava essee kirjoitettavana, nimittäin urheilupsykologiaan liittyvää! Jeejee :).


Jag har redan hunnit med tre underbara träningsdagar denna vecka, och det är ännu bara onsdag! På måndag var jag på BodyAttack och pilates, igår sprang jag 40 minuter i lugnt tempo, var på kettlebellpass och lugnade mig på BodyBalance ännu efter det. Idag började jag onsdagen som vanligt med 45 minuter Sh'Bam och 45 minuter styrketräning för armar och core efter det. Imorgon ska jag lugna takten lite och bara springa ett kortare pass. På fredagen får kroppen vila eftersom jag sitter på föreläsningar hela dagen och ska efter det resa till föräldrarna och fira veckoslut (och farsdag). Jag har redan planerat in några löppass med kompisar till veckoslutet så det gäller att spara krafter till de också. Nu måste jag få mat och sedan ska jag fortsätta jobba med skolarbeten hemifrån. Jag har gjort detta hela veckan och är faktiskt nöjd med hur bra detta funkar tillsammans med träning. Jobba några timmar, träna några timmar och jobba igen... Skönt att få saker gjort! Och vilken tur att jag har en intressant kurs i idrottspsykologi att jobba med :).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti