Sivut

perjantai 2. marraskuuta 2012

Midnight Run 2013

Nyt minä olen ilmoittautunut myös ensi vuoden Midnight Runiin. Midnight Run 2013 juostaan Helsingissä 31.8.2013 ja matkanahan on tuo 10 km. Tämän vuoden Midnight Run oli ensimmäinen juoksutapahtuma johon osallistuin, ja sateesta ja kylmästä säästä riippumatta nautin juoksusta todella paljon. Eli ehdottomasti menen myös ensi vuonna viettämään syntymäpäiviäni samaiseen tapahtumaan :). Ilmoittautua voi täällä.

Tänään aloitin aamuni vähän yli tunnin salitreenillä. Jalat, keskivartalo ja vähän kädetkin saivat kunnon rääkkitreenin. Nyt olen viettämässä viikonloppua täällä kotikotona ja odotan jo innolla huomista juoksulenkkiä :). Mukavaa viikonloppua kaikille!



Midnight Run Helsinki 2012.

Nu borde jag vara anmäld även till nästa års Midnight Run som löps i Helsingfors 31.8. Årets Midnight Run var det första "löpevanemanget" jag deltog i och trots regn och köld trivdes jag där väldigt bra. Vill alltså absolut fira min födelsedag även nästa år med att springa Midnight Run :). Här kan man anmäla sig!

Idag började jag dagen med styrketräning för hela kroppen på gymet. Jag tränade både armar, ben och coremusklerna. Nu är jag hemma hos föräldrarna och firar veckoslut och jag ser redan mycket fram emot morgondagens löppass! Ha ett skönt veckoslut allihopa :).

2 kommenttia:

  1. Makeita kuvia! Itsekin olin juoksemassa tänä vuonna, ja myös edellisvuonna. Tänävuonna sää yritti lannistaa, mutta sisulla vedettiin loppuun saakka. Toivottavasti ensikerralla parempi sää :)
    Mulle juokseminen ei ole kauheen rentouttavaa tai ihanaa, enemmänkin epämiellyttävää. Midnight runin takia jaksan kumminkin joka kesä juosta ja tavoitella aina parempaa aikaa. Tuossa tapahtumassa on vaan jotain niin erilaista verrattuna muihin juoksutapahtumiin!

    Kivaa viikonloppua sulle! :)

    -Laura http://onthemoveblog.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan parempaa säätä ensi vuodelle joo :). Mä olen alkanut nauttia juoksemisesta paljon nyt kun jaksan juosta paremmin. Harrastuksen alussa juoksu ei ollut erityisen nautittavaa mulle, mutta nyt menee jo kivasti :). ja juoksutapahtumat on kivoja välitavoitteita ;).

      Kivaa viikonloppua sullekin!

      Poista