Sivut

keskiviikko 14. marraskuuta 2012

Keskellä viikkoa / Mitt i veckan

Aloitin tämänkin keskiviikon Sh´Bamilla. 45 minuuttia kivaa tanssia on hyvä aloitus päivälle. Aamupäivän vietin kouluhommien parissa kotona ja iltapäivällä lähdin taas treenaamaan. Juoksin ensin sateessa puolisen tuntia alkuverryttelyksi ja menin sitten salille kahvakuulatunnille. Rakastan sateessa juoksemista, mutta koska asun suurimman osan ajasta pienessä yksiössä on ison treenivaatekasan kuivattaminen vähän haasteellista. Tänäänkin mulla on ollut treenikamoja kuivumassa ja tuulettumassa vaatehuoneen hyllynreunoilla, kylppärissä ja eteisessä. Päivän treenin jälkeen kipaisin salilla suihkussa ja sen jälkeen vuorossa oli teetä ja tuoretta pullaa kaverin kanssa. Sain aamupäivällä myös tietää, että yksi kurja tentti meni kuin menikin läpi joten mulla ei ole tenttiä perjantaina. Ihanaa! Hyvä päivä! :)

Lenkkikamojen "kuivausteline" eteisessä. Siistiä ja kodikasta...
Mina springkläder torkar i tamburen, städigt och fint...

Tuore pulla ei ole ikinä väärin ;).
Färska kanelbullar är aldrig fel :)

Jag började även denna onsdag med Sh'Bam. 45 minuter rolig dans är en jättebra start på dagen. Under förmiddagen jobbade jag med skolarbeten och fick äntligen veta att en tråkig tent jag hade för några veckor sen faktiskt gick igenom! Jag behöver alltså inte skriva tent på fredag. Härligt! På eftermiddagen var det dags för dagens träning nummer två. Jag sprang först ungefär en halvtimme i regnet som uppvärmning och gick sen till gymmet på ett halvtimmes kettlebellpass. Jag älskar att springa i regn och rusk men eftersom jag bor största delen av tiden i en liten etta är det ganska knepigt att få en stor hög med svettiga och våta träningskläder att torka. Idag hade jag träningskläder och torka på klädrummets hyllkanter, i badrummet och i tamburen... Efter dagens träning tog jag en snabbdusch vid gymmet för att inte behöva flytta på min torkställning i mitt egna badrum... Resten av kvällen har jag firat med té och färska kanelbullar med en kompis. En bra dag trots regn och grått väder! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti