Sivut

tiistai 25. syyskuuta 2012

Dream, Run, Enjoy

Blogini nimi kuvailee hyvin juoksuharrastustani. Dream, eli unelmoi, haaveile, kertoo siitä, kuinka vielä viime keväänä haaveilin siitä, että jaksaisin ja pystyisin juoksemaan pidempiä lenkkejä väsymättä täysin. Haaveilin, että jalkani tuntuisivat juostessa kevyiltä, haaveilin, että jaksaisin juosta tunnin putkeen, haaveilin puolimaratonista. Tällä hetkellä haaveilen edelleen puolimaratonista, mutta välillä jo täysipitkästä maratonistakin.

Namnet på min blogg beskriver bra min egen löpning. Ännu förra våren drömde jag om att orka springa längre sträckor utan att känna mig halvdöd och seg i benen efter. Jag drömde om att mina ben skulle flyga fram på asfalten, att jag kunde njuta av löpningen. Jag drömde om att orka springa en timme i sträck, att orka springa 10 km. För tillfället drömmer jag om en halvmarathon, men emellanåt märker jag att tankarna flyger iväg längre fram, till den dag jag ska orka springa min första marathon.

http://weheartit.com/entry/38194822/via/jenilouise

Run kuvailee hyvin sitä, mitä tein haaveilun jälkeen. Minä juoksin. Aloitin lyhyillä lenkeillä, pidensin niitä ja parin kuukauden harjoittelun jälkeen jaksoin jo treenikaverini kanssa juosta kymmenen kilometriä. Ilmoittauduimme Midnight runiin ja juoksimme jokaisen lenkin tuo tavoite, jaksaa juosta 10 km 1.9.2012, mielessä. Me jaksoimme, ja sen jälkeen olen juossut yhä enemmän.

Då jag drömt tillräckligt länge tog jag mig i nacken och började springa. Jag kämpade igenom korta, tunga löppass och anmälde mig med en kompis till Midnight run 2012. 1.9.2012 skulle vi orka springa 10 km på Helsingfors gator. Det var målet hela sommaren, jag sprang för att orka med 10 km i september. Vi orkade det, galant. Efter det har jag bara fortsatt springa.

http://weheartit.com/entry/25928958

Enjoy, nauti. Haaveilin viime keväänä myös siitä, että voisin nauttia juoksemisesta. Että jokainen lyhytkin lenkki ei tuntuisi siltä, kuin happi loppuisi. Että jokaisen lyhyen lenkin jälkeen jalat eivät tuntuisi puupökkelöiltä, että pystyisin nauttimaan juoksusta. Nyt minä nautin! Nautin jokaisesta lenkistä, jopa niistä yli tunnin pituisista juoksulenkeistä, joista keväällä vain haaveilin!

Då jag sprungit en tid märkte jag att jag orkade längre och längre utan att bli trött i kroppen och benen och utan att känna att jag inte fick luft. På våren drömde jag om att kunna njuta av att löpa. Det lärde jag mig under sommaren. Idag njuter jag av att springa 10 km, jag njuter av över en timmes löppass, det som jag ännu på våren bara drömde om!

http://weheartit.com/entry/19159892/via/mamonett

Juoksusta nauttiminen ei tarkoita sitä, etten enää haaveilisi. Nyt kun olen päässyt ensimmäiseen tavoitteeseeni haaveilen pidemmistä matkoista, paremmista ajoista. Haaveilen, suunnittelen, asetan tavoitteita. Juoksen ja nautin kaikesta!

Nu njuter jag av att löpa och drömmer vidare. jag drömmer om längre sträckor, bättre tider. Jag drömmer, planerar, ställer upp mål. Jag springer och njuter av allt kring det!


4 kommenttia:

  1. Ihana postaus, aivan ihanasti kirjoitettu :) Muutenkin tämä vaikuttaa kivalta blogilta!

    withasilverlining.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Fin blogg du har, alltid lika kul att läsa om människor med samma intressen som en själv! :) ska fortsätta att titta in :)

    VastaaPoista